Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadow87
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:08, 30 Kwi 2013 Temat postu: Potrzebuję kilku istotnych informacji |
|
|
Zakupiłem Nekena w sumie 2 dni temu. Szczerze bardziej się na niego "napaliłem" a później dopiero czytałem co kolwiek, ale nie żałuję. Jest to mój pierwszy motor, na dodatek cały rozregulowany (jakiś idiota w sklepie nie potrafił mi nic wytłumaczyć)
Mam kilka ważnych pytań.
1. O co chodzi z tym alarmem? Jak go uruchomić i sprawdzić?
2. Czy jest możliwość blokady kierownicy? (przed kradzieżą, nie licząc jakiejś zapinki)
3. Mam problem ze sprzęgłem, ponieważ trzeba naprawdę mocno wdusić, a gdy nie jest trzymane to jest straszny luz. Jak to wyregulować?
4. I z ciekawości. Orientuje się może ktoś po co została stworzona kontrolka dzwoniącego telefonu skoro i tak oszukuje?
5. I jak włączyć światła do jazdy dziennej a jak długie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macias0408
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:49, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Kupiłem nekena miesiąc temu i miałem podobny problem. Był źle wyregulowany, po nagrzaniu miał 3 tys. obrotów a na zimnym silniku nie mogłem go odpalić. sprzedawca polecił pokręcić przy gaźniku śrubką od obrotów, udało mi się zejść do niższych obrotów ale śrubka była mocno wykręcona. Także nie daj się zbyć sprzedawcy i niech Ci go wyreguluje
Jeśli chodzi o pozostałe pytania:
1. Neken fabrycznie nie ma alarmu, jeśli nie zakładałeś go przy zakupie to go nie ma
2. Neken posiada fabryczną blokadę kierownicy, poprzez przekręcenie kluczyka w lewo w pozycję LOOK i przekręcenie kierownicy w lewą stronę
3. Jeśli chodzi o sprzęgło to zapytaj sprzedawcę
4. Kontrola po prostu ściąga fale nawet bardziej odległe, ale zauważyłem że jak mi dzwoni telefon to świeci mocniej
5. Przy prawej manetce jest przycisk który przesuwasz w lewo włączając kolejno światła pozycyjne i do jazdy dziennej. Długie uruchamiasz przesuwając do góry przełącznik od kierunkowskazów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radkus25
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:29, 10 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witam posiadam Nekena od lutego tego roku.
Ogólnie jestem z niego zadowolony,ale ostatnio mnie zawiódł.
Przez nie dopatrzenie stał dwa tygodnie.
Najpierw olej leciał z oringu sprzęgła, wymieniłem, OK, kilka dni później otwieram
garaż a tu niespodzianka - plama oleju i to nie mała. Wyczyściłem silnik, zrobiłem małą rundke
a olej nadal leci.......
Okazało się że silnik ( klapa sprzęgła ) leżała na ramie. Po ściągnięciu klapy okazało się że
jest dziura. Jutro wstawie fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radkus25
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:13, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dołańczam zdjęcia :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|